Έγινα μαμά !!!

Πρόσφατα έγινα μανούλα ενός πανέμορφου πλάσματος, με αφορμή αυτή την εμπειρία θέλησα να εγκαινιάσω μια καινούρια στήλη στο μπλογκ το new mommy στο οποίο θα σας περιγράφω όλες μου τις εμπειρίες σαν αρχάρια που είμαι. Για να μην παρεξηγηθώ, θα ήθελα να σας αναφέρω ότι ούτε μαία είμαι ούτε παιδίατρος ούτε και νεογνολόγος, ότι θα σας περιγράφω θα είναι καθαρά από εμπειρία.

Μέχρι τώρα δεν είχα καμία ιδέα για το πως να μεγαλώνεις ένα μωρό (από το πως να το πιάνεις μέχρι να το κάνεις μπάνιο), ερχόμενη όμως στο σπίτι κατάλαβα ότι πρέπει να τα καταφέρω μόνη μου και δεν θα είναι εδώ οι μαίες  για να με βοηθάνε με το παραμικρό.

Ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρον τις εμπειρίες μου και να σας φανούν χρηστικές οι συμβουλές μου.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ακολουθήστε μας

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest tumblr Instagram Odnoklassniki

Διαφήμηση

.

Διαφημίσεις

Followers

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Συνολικές προβολές σελίδας

Copyright © Two ChiChis | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com